FANDOM

Malline:Hahmobox Jenni (engl. Jessie) on hyvin nuori, marmelaadin ruskeanpunainen raidallinen naaraskissa, jolla on siniset silmät ja yksi revitty korva.

Kuvailu

Jenni on nuori kissa, joka asuu satamalla hänen isoäitinsä, Rouva Kattilan kanssa. Hän tykkää kuunnella Rouva Kattilan tarinoita ja muistaa ne hyvin. Luonteeltaan hän on kiltti ja on nopea juoksemaan.

Kirjoissa

Varjak Käpälä: Lainsuojaton

Jenni näyttäytyy ensimmäisen kerran kun Varjak, Kataja ja Tami saapuvat satamalle. Hän on kuuntelemassa Rouva Kattilan tarinaa. Jenni on innoissaan nähdessään Varjakin josta on puhuttu paljon.
Myöhemmin Selja Kalman jengin partio saapuu satamalle. He kysyvät ovatko paikan kissat nähneet Varjakia, joka on lainsuojaton. Rouva Kattila väittää vastaan tarmokkaasti ja suojelee Varjakia ettei hän paljastuisi. Jengiläiset eivät tätä usko ja vievät Jennin mukanaan. Varjak tulee esiin partion lähdettyä ja lupaa pelastaa Jennin.
Varjak ja tämän ystävät tulevat hakemaan Jenniä ja kulkevat sillan ali. He näkevät Jennin siellä ja häneltä on jo revitty toinen korva. Varjak, Kataja ja muut tulevat esiin ja hyökkäävät. He hakevat Jennin pois Selja Kalman alueelta.

Perhe ja suku

Isoäiti:

Rouva Kattila: Kuollut

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit