FANDOM

Ennen kuin aloitat muokkauksen wikissä, luethan ensiksi wikin säännöt.

Yleinen muokkaaminen

Kaikki saavat muokata ja auttaa wikissä, mutta on myös sääntöjä:

  • Älä vandaalisoi nykyisiä artikkeleita.
  • Vandaalisoimisen jatkaminen aiheuttaa eston.
  • Ei loukkaavia artikkeleita tai kuvia seksuaalisesta materiaalista, epäasiallisesta kielenkäytöstä tai rasistisia puheita.
  • Älä tee turhia ja asiamattomia artikkeleita. Jos näet sellaisen, pistä se "poistettavat artikkelit" luokkaan.
  • Ole hyvä ja kunnioita kaikkia.
  • Ei mainostusta artikkeleissa.
  • Tue artikkeleita virallisia lähteillä.
  • Wikin koodien poistaminen tai muokkaaminen on kiellettyä. Älä yritä valloittaa wikiä luomalla omia sivujasi, ylläpitäjät ovat aktiivisia ja tulevat poistamaan sotkusi.

Blogi ja kommentointi

Blogeissa kannataisi mieluiten puhua Varjak Käpälään liittyvistä asioista. Älä kirjoita turhia artikkeleita elämästäsi, fandomeista tai kysymyksistä joita voi lähettää adminin keskustelusivulle. Mainostaminen on sallittua vain jos se liittyy jotenkin Varjak Käpälään ja sivut eivät aiheuta mitään hankaluuksia niiden katsojille. Jos blogikirjoitukset eivät noudata sääntöjä, ne tullaan poistamaan.
Jos kommentoit johonkin artikkeliin, varmista, että se liittyy artikkeliin. Esim. Varjakin sivulle ei kommentoisa toisesta hahmosta (ellei heillä ole jotakin yhteyttä) tai kohtausta kirjasta, jolla ei ole mitään merkitystä hahmolle.

Käyttäjäsivut